Az Üresség: akár a Teljesség.




*

*

Boldog új esztendőt!


*

Ezúton is mindenkinek hálásan köszönöm, aki megtisztelt azzal, hogy olvasta, netalán rendszeresen követte is a blogot, vagy kommentelt és levelet is írt a számomra - nekem nagy kalandot jelentett az utóbbi tizenkét hónap.

Köszönöm azoknak is, akik sok esetben nyílt kritikával illették a nézeteimet, vélekedéseimet: ezeket a kritikákat minden esetben alaposan fontolóra vettem, és igyekeztem tanulni belőlük - az észrevételeket továbbra is tisztelettel várom.

Nagy köszönet az elmúlt egy évért mindazoknak is, akiktől kénytelen voltam ilyen-olyan okok miatt elválni, és a magam útját járni - talán ezen kevesektől tanultam a legtöbbet.

*

És most néhány szám: a weboldalt az elmúlt egy évben körülbelül nyolcezerszer töltötték le: csak augusztus elseje óta - éppen a mai napon - 3300-szor (az összes oldal-letöltés pontosan: 3321); számos rendszeres olvasóm van, és sokan rendszeresen emailen is refrektálnak egy-egy posztra, nélkülözhetetlen segítséget nyújtva ezzel nekem az Úton. A honlapom hétről-hétre egyre több helyről elérhető, különböző startlapoktól kezdve, a blogokon át, az egyéb szellemi közösségekig bezárólag: a belinkelések minden esetben megtisztelőek a számomra, és ezeket is ezúton köszönöm mindenkinek.

A blogot eddig mintegy öt országból töltötték le rendszeresen (nem számítom ide az egy-egy google-találatból adódó, egyéb országokból  regisztrált letöltéseket): a meglepő látogatottsági sorrend  a következő: Magyarország,  Ausztria, Románia, Egyesült Királyság, Szlovákia.

A látogatottsági rekordot december 12-én regisztráltuk, amikor  tizenkétpercenként egyszer letöltötték a blogot.

*

Minden Kedves Olvasómnak boldog új esztendőt kívánok, őszintén remélve, hogy a jövőben is találkozunk: én továbbra is járom az utamat, folytatom a munkát, vezetem a naplót, és itt leszek!

És most át is adom a weboldal felületét állandó vendégeimnek: a színpadunkon a REM és a U2 (Adam és Larry) közös, exklúzív produkciója - fogadja őket mindenki szeretettel, 2009 szilveszterének éjszakáján. :)




*

Nincsenek megjegyzések: