Az Üresség: akár a Teljesség.




*

*

A szabadságharcosoknak



*

Az eszköz és a cél,
ez itt a fő különbség.


Mindig, mindenhol figyelj,
gondolkodj, láss,
legyél tárgyilagos, és
mindenre nyitott.

De soha, soha
ne akarj "jó buddhista",
"jó keresztény", "jó tanuló",
és "hűséges tanítvány", vagy egy
"irányzat követője" lenni.

Az Igazság mindenhol ott van,
benned is.

Mindennél fontosabb,
hogy szellemben szabad legyél:
ne egy könyv,
és ne egy vallás diktálja le,
miről, mit gondolj.

Pláne ne más.

De vigyázz!

Ha mégis így teszel,
egy idő után majd
még egyedül sem tudsz
önmagad lenni.



*

1 megjegyzés:

Kékavian írta...

Ahhoz hogy Önmagunk lehessünk elsősorban bátorság kell!
És nem olyan hogy de bátor vagyok, hanem nemis tudom csak az vagyok!

Ma az emberek a bibliát citálják mint az ügyvédek a paragrafusokat, holott nem az irás hanem az élés az ami dinamikus a tapasztalás mig az irás(2000év óta?:) statikus sőt már elmerevedett törékeny valami.


Amikor moderálsz légyszi ezt alant töröld ki kérdés és személyes. Keresgélésem folyamán akadtam ide és itt maradtam mert tettszik és tapasztalásaim irod le.
Volt egy érdekes fényélményem és nem tudom mi az.
A metrón utaztam hazafelé és egyszercsak ahogy leültem a szivem tájékán éreztem mint mikor egy szappanbuborék elpattan érzést és eltünt előlem a világ de nem az öntudatlan sötétség hanem a aranyló fény vett körül.Nem láttam semmit csak a fényt az egész világ fény volt de tudatomnál voltam tudom a metrón vagyok és mindjárt a végállomás és ki kell szállni mert nem maradhatok bent.
Aztán ahogy a szivem közepéből kiáradt a fény lassan ugy huzódott vissza és ujra ezt a világot láttam.
Szerinted milyen jelenség volt ez.
Igen erről keresgélek információt:)hegel@tvn.hu
Ha válaszolnál megköszönném:)Zea.